Ønsker du å bo hos oss på Liomseter?

Bestill gjerne ditt opphold via hyttebestilling.dnt eller ta kontakt med oss på e-post eller telefon.

Publisert: 22. august 2023
DNTs tilbud

Bestill overnatting

For å bestille seng/rom med full DNT-pensjon benytte DNT sin online booking. Hyttebestilling.dnt.no

Det er kun mulig å bestille opphold med 3-retters middag, frokost, matpakke og termos inkludert. Ønsker du å ta turen litt mer på sparket, kommer du uten forhåndsbestilling. Det finnes alltid husrom på Liomseter!

Gjestene må selv ha med lakenpose eller sengeklær til madrass, dyne og pute. Dette kan også leies i resepsjonen på Liomseter ved ankomst.

Ønsker du å bestille opphold for en større gruppe, vennligst send e-post til liomseter@dnt.no

Hund på hytta

Det er noen få rom tilrettelagt for hund. Plass til hunden kan du bestille på forhånd. Får du ikke bestilt noe på nett, ta kontakt med oss, så skal vi finne en løsning.

På samme måte som andre rom, må du regne med å dele rom med andre hundeeiere. Dersom det er fullt på hunderommene, må hunden sove i vedskjulet. Parkeringsplassen er heller ikke langt unna, så man kan også la hunden ligge i bilen. Husk at det er båndtvang i området fra 1. april til 1. oktober.

Hunder er ikke tillatt i felles oppholdsrom eller stuer.

Det skal lønne seg å være medlem

Er du DNT medlem får du rabatt på både overnatting og mat.

Skal du overnatte i mer enn 2 døgn, vil du spare inn igjen medlemskapet. Samtidig støtter du DNTs arbeid med tilrettelegging for turer og gode opplevelser i fjellet.

Som medlem i DNT får du blant annet medlemspris på DNTs 550 hytter, rabatt på friluftsutstyr og på DNT-turer. Du støtter vårt arbeid med å merke og rydde stier i Marka og på fjellet og drifte DNT-hyttene.

Bli DNT Medlem

Avbestilling

Avbestillingsregler:

• Ved avbestilling 8 dager før ankomst gis det full refusjon av oppholdet, minus et adm gebyr på 300 kr.
    • (Eksempel: Opphold fredag må senest avbestilles torsdag uka før innen kl. 23:59)
  • Ved avbestilling 0-7 dager før ankomst gis det ingen refusjon av oppholdet.

Vi minner om at det er mulig å komme til hytta uten å bestille opphold på forhånd.

Avbestillingsregler gjelder uavhengig av vær, føre og sykdom.

For grupper og bedrifter gjelder egne vilkår.

For fellesturer/ kurs og arrangement gjelder andre vilkår.

Avbestillinger tas direkte med hytta

Del artikkel:
Del på e-post

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem