Til DNT.no forside

Vertskapet på Liomseter

Publisert: 22. august 2023
DNTs tilbud

Liva Ducena Fjeld er ny bestyrer på Liomseter. Første sesongen til Liva var påsken 2023.

Ilddåpen har vært å gjøre hytta klar for glade påskegjester. Etter et par uker med bratt læringskurve begynner flyten å komme. Liva har bakgrunn som naturforvalter og har tidligere vært bestyrer på Reindalsseter, i Tafjordfjella. Utenom sesong jobber hun i Infosenteret til DNT Oslo og Omegn. Med andre ord ingen nykommer i DNT-systemet. Med seg på lasset til fjells har hun mann, Magnus, to barn, samt hunden Kajsa. Du vil garantert treffe på et par av de når du kommer innom på besøk.

Liva er utrolig god til å lage mat, noe både gjester og betjeningen på Liomseter nyter godt av. I påsken har vi allerede fått servert klassikere som blåbærmousse, hjemmelaget solbæris (med solbær fra egen hage), lammefrikassé og mye annet snadder.

Velkommen!

Haldorbu

Del artikkel:
Del på e-post

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem